Hos Teoritolk ønsker vi at våre kunder skal være fornøyde med våre tolke- og oversettelsestjenester. I henhold til angrerettloven § 22, bokstav n, gjelder spesifikke regler for tjenester som er avtalt med faste oppdragstider. Denne erklæringen beskriver hvordan angreretten kan benyttes hos oss.

1. Rett til å angre

Du har rett til å angre din bestilling av tolke- eller oversettelsestjenester, så lenge du gjør dette innen dagen før oppdraget skal gjennomføres. Etter denne fristen kan ikke angreretten benyttes, da tjenesten anses som påbegynt.

2. Hvordan benytte angreretten?

For å benytte deg av angreretten, må du kontakte oss via vårt kontaktskjema eller gjennom andre oppgitte kommunikasjonskanaler. Sørg for å oppgi følgende informasjon:

  • Navn
  • Bestillingsdato
  • Oppdragets dato og klokkeslett
  • En tydelig beskjed om at du ønsker å angre bestillingen

Angreforespørselen må være mottatt av oss innen kl. 23:59 dagen før det planlagte oppdraget.

3. Refusjon

Dersom du benytter deg av angreretten innen fristen, vil vi refundere hele beløpet du har betalt for tjenesten. Refusjon skjer innen 14 dager etter at vi har mottatt og bekreftet din forespørsel.

4. Unntak fra angreretten

Angreretten gjelder ikke dersom:

  • Forespørselen om avbestilling mottas samme dag som oppdraget skal utføres.
  • Tjenesten allerede er påbegynt eller fullført på tidspunktet vi mottar forespørselen.

5. Kontaktinformasjon

Hvis du ønsker å angre en bestilling, kan du kontakte oss gjennom kontaktskjemaet på nettsiden vår. Vennligst merk forespørselen med “Angrerett” for raskere behandling.

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere våre retningslinjer for angrerett. Eventuelle endringer vil bli publisert på denne siden.